درباره الکترولیست

درباره الکترولیست

الکترولیست | مرجع راهنمای خرید لوازم الکترونیک

الکترولیست که ترکیبی از دو واژه الکترونیک و لیست به معنای لیست الکترونیکی است، این نام و این واژه «الکترولیست» هویت برند ماست. در الکترولیست ما به شما لیست های راهنمای خرید انواع لوازم الکترونیک خانه و همچنین دیگر لوازم الکترولینک شامل لپ تاپ، موبایل و دیگر ابزار های تکنولوژیک امروزی ارائه می‌دهیم.

رسالت ما در در الکترولیست راهنمایی شما عزیزان برای خرید بهترین کالا ها بدون توجه به سود خودمان است. دسته بندی های اصلی وبسایت ما از همان ابتدای کار به صورت ارائه راهنمای خرید، نقد و بررسی و ارائه آموزش هایی در حوزه فناوری و الکترونیک است.

یکی از بزرگترین دغدغه های کاربران در هنگام خرید لوازم الکترونیک خانه همانند تلویزیون، مایکروفر و دیگر لوازم خانگی این است که دقیقا کدام مدل از کدام برند را خریداری کنیم. ما سعی داریم با سنجش معیار های مختلف همانند قیمت، ارزش خرید نسبت به قیمت و کیفیت و نظرات کاربران، بهترین ها را در الکترولیست به شما عزیزان معرفی کنیم.

همراهی و تعامل مخاطبین با ما، یک اصل اساسی در الکترولیست است. ما همواره سعی داریم تا مخاطبین بیشتری را جذب کنیم؛ ضمن اینکه همراهی و تعامل مخاطبین قبلی خود را نیز حفظ کنیم.

چشم انداز ما

همراهی و تعامل مخاطبین

اصل اول ما در فرایند تولید محتوا

ارائه راهنمای خرید کاملا بی طرفانه

هدف ما در تولید محتوا

متمرکز بر روی حوزه لوازم الکترونیک

حوزه فعالیت تخصصی و مشخص

رضایت شما، برترین اولیت ما

رضایت کاربر، اولیت اولویت!

اهمیت محتوا در دنیای امروزی

Content is king svg

“محتوا پادشاه است” این جمله را آقای بیل گیتس ۲۰ سال پیش در سال ۱۹۹۶ در مورد ارزش محتوا بیان کرد. زمانی که بنیان گذار شرکت مایکروسافت یعنی آقای بیل گیتس این جمله را بیان کردند؛ نه خبری از شبکه های اجتماعی بود، نه اینترنت به این شکل گسترده شده بود و نه حتی گوگل و خدمات مختلفش اینقدر رواج داشتند.

با این وجود آقای بیل گیتس این پیش بینی را انجام داد که اگر در آینده فضای اشتراک گذاری عمومی ایجاد شود و با به اوج رسیدن عصر فناوری اطلاعات به میزان زیادی تقاضا برای اطلاعات و محتوا زیاد شود، هر آن کسی که تولید محتوا می‌کند و محتوایی را می‌سازد به پادشاهی می‌رسد.

دقیقا همینطور هم شد، اما آیا هر محتوایی پادشاه است؟

محتوا پادشاهی است (Content is Kingdom)

این جمله بعد ها تغییر یافت و به محتوا پادشاهی است، تغییر داده شد. منظور از این جمله این است که با فرایند انجام تولید محتوای مناسب می‌توان به پادشاهی رسید.

اما محتوا مناسب چیست؟ محتوایی که بیش از هر چیز نیاز مخاطب را برطرف سازد. محتوایی که مطالعه آن ساده باشد و در عین سادگی پاسخ مخاطب را هم بدهد. محتوای که مورد استقبال مخاطب قرار بگیرد. محتوایی که….

در الکترولیست، از آنجایی که ما یک وبسایت تخصصی بلاگ محور هستیم، بیش از هر چیزی به ارائه محتوای مناسب تخصصی اهمیت می‌دهیم.

خوش آمدید!

به حساب خود وارد شوید

ساخت حساب کاربری!

فرم زیر را برای ثبت نام تکمیل نمایید

رمز عبور خود را بازیابی کنید

لطفاً ایمیل یا نام کاربری خود را جهت بازیابی رمز عبور وارد نمایید